Koszt przesyłki od 200 zł zawarty w cenie produktu. W przypadku zwrotu produktu kwota zwrotu zostaje pomniejszona o koszty wysyłki.
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 501278132.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
5. Prawo odstąpienia od umowy zgodnie z Art. 38 p.3 zawartej poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wykonana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sk***@lu**********.pl lub telefonicznie: 501278132. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
FORMULARZ ZWROTU TOWARU
NUMER ZAMÓWIENIA: ………………………… DATA ZAMÓWIENIA: …………………………………
NUMER FAKTURY/PARAGONU: ……………………………………………………………………………………….
IMIĘ I NAZWISKO: ……………………………………………………………………………………………………
ADRES: …………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………….
TELEFON: ……………………………………………. EMAIL: …………………………………………………….
Proszę o zwrot gotówki na rachunek bankowy: (zwrot możliwy jest jedynie na rachunek bankowy Klienta)
nazwa Banku: …………………………………………………………………………………………….
Numer rachunku
NAZWA TOWARU ILOŚĆ CENA BRUTTO PRZYCZYNA ZWROTU
Uwagi Klienta: ………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu towaru określone w Regulaminie sklepu.
………………………………………………………………………… (czytelny podpis Klienta)
Koszt przesyłki od 200 zł zawarty w cenie produktu. W przypadku zwrotu produktu kwota zwrotu zostaje pomniejszona o koszty wysyłki.
Dokonując płatności za pośrednictwem PayU zwrot pomniejszany o prowizję dla firmy PayU